Czekoladki firmowe i inne gadżety reklamowe

Czekoladki firmowe, czy jak kto woli czekoladki z logo, to przykład gadżetu reklamowego, który doskonale się sprawdza w szeroko pojętej promocji. Każdy z nas lubi dostawać gratisy, niezależnie od tego, co to jest, wszak wszystko się przydaje.

Czekoladki firmowe czy czekoladki z logo nie różnią się przecież niczym w smaku od tych bez reklamowych napisów, więc chętnie po nie sięgamy. Jeśli popatrzymy na te kwestie od strony firmy, która w taki sposób promuje się, widać, że taka reklama dosłownie dociera do potencjalnego klienta. A o to wszak chodzi. Poza tym takie słodkości od firmy są zawsze mile widziane, a ktoś, kto je otrzymuje inaczej patrzy na dany podmiot. Słodycze dosłownie ocieplają wizerunek firmy, która je rozdaje.
Skoro już wywołany został temat reklamy, wejdźmy głębiej w ten obszar, aby uświadomić sobie, na czym tak naprawdę polega jej istota. Otóż, każdy komunikat reklamowy jest zbudowany w zasadzie wg tego samego schematu AIDA. To skrót od czterech angielskich słów: attention (uwaga). interest (zainteresowanie), desire (pragnienie) oraz action (działanie). A jak to działa? Po pierwsze, reklama musi zwrócić uwagę odbiorcy na dany produkt. Po drugie, ma go nim zainteresować. Po trzecie, ma wzbudzić w potencjalnym kupujący pragnienie posiadania owego produktu i wreszcie po czwarte, ma skłonić klienta do działania, czyli sprawić, że zakupi on promowany artykuł. Oto cała tajemnica.
Trzeba przy tym uświadomić sobie jeszcze jedną ważną rzecz, mianowicie, tylko dobrze zrealizowana reklama może być skuteczna. Jeśli więc ktoś już decyduje się na zainwestowanie w promocję, powinien liczyć się przy tym z określonymi kosztami. Ale to inwestycja, która może przynieść oczekiwane efekty.

Zobacz też: Super Słodycze | czekoladki firmowe

Comments are closed.